livet har sina vändningar.

  2011-02-05 / 09:58:43 / Allmänt. /


blev väckt av att pappa ringde mig och sa att jag hade besök vid typ halv nio på en lördag morgon, går upp får till min glädje se joel som tydligen skulle sova hos mig efter han hade lanat, vanligtvis hade jag inte släppt in honom men vafan frida var ju också här så, gick ner frida vaknade med ett stort - VAFAN ÄR DU SERIÖS ELLER?
och nu ligger vi alla här i min säng, jag har precis duschat så jag har inga planer på att somna om, men dom sover iaf.. mysigt det ser ut. hähä
frida och joel i min säng och själv halv ligger man i fotändan.. det är trevligt att ha gäster men inte när dom är så biff att man inte får plats.. dock brukar man inte få det i min säng för min säng är typ lika stor som en skolåda, ja jag har i princip lika stor plats som hönsen har! inte klagar jag för det heller. inget problem för mig men ett stort problem för andra.
Igår så stack jag och frida på gårn, där alla satt och lana hade en super kväll!
en av dom roligaste på länge helt ärligt.. hade med ,mig kameran men tog inte mkt bilder..
vad händer idag då?
- jo idag ska jag på stan med frida sånnemark och shoppa lite , försöka iaf!
vill ha lite nya spetstoppar så det sitter högst upp på listan!
nu ska jag attackera dessa kioskmongon som snott min skolåda..
hörs senare pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious