love and other drugs.

  2011-02-12 / 00:37:18 / film. /


en helt okej film, innehöll väldigt mycket sex men det kunde man ju förvänta sig men den var rolig.
Nu har jag packat och duschat inför morgondagen då jag åker till härnösand och kanske blir avsläppt i sundsvall på vägen hem om det blir så , så kommer jag inte hem först söndag nån gång.
men förhoppningsvis kommer jag att kunna blogga imorgon kväll, så ni kan ju fortfarande besöka denna lilla fina blogg.
antar att jag måste börja göra mig i ordning för sängen nu , ifall jag ska orka med morgondagen och vinna alla matcherna med mitt underbara lag! hihi , söt jag är då.
skriver när jag har tid, nu tror jag att jag ska byta tillbaka till min mobil som kommit hem från lagningen, skönare!
pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious