love is always on my mind.

  2011-02-08 / 21:28:27 / Allmänt. /


juste jag äger ju en blogg också hade nästan förträngt det.
skulle varit med fredrik efter skolan idag men var tvungen att skippa det mådde inte så bra,
huvudvärk, mådde illa, frös och kände mig trött..
så dagen har inte varit på topp men känner mig mycket bättre nu och hoppas att jag mår bra imorgon också.
imorgon efter lunch ska jag åka iväg med några ifrån skolan och åka pulka , ska bli riktigt mysigt och efter det tar jag en tur på stan med sötnosen jonna, ska bli väldigt roligt att få träffa henne också, vi ska gå på stan och lär ju titta på kläder och sådant, snacka lite!

ska strax hoppa i duschen och sedan ska jag plugga lite, hamna i säng i tid ska jag också göra för den delen och såklart blogga, det är ju det viktigaste så jag kan underhålla er läsare som behagas läsa den booring bloggen..
uppdaterar er strax , pusssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious