men du har förlorat mig och jag hoppas du förlorar honom.

  2011-02-20 / 22:27:58 / Allmänt. /


jag har inte tagit mig upp ur sängen än, har ingen ork. pallar inte duscha, pallar inte att sova.
vill flytta så jävla långt bort ifrån östersund just nu, så less på allt.usch
det är inte själva östersund heller utan det är folket som bor här? alltså åhh,
det finns en person som sårar mig så jävla mycket just nu. jag tyckte den var så underbar så snäll och söt, men allt förändrades så snabbt. och det gör så ont i mig när jag hör ditt namn. fattar inte att du inte ens har mage nog att prata med mig och iallafall säga förlåt för det du gjort/gör, för det du gör är fel och du vet att det är det.
vart finns respekten i det du gör just nu?, det är inte okej.. tänk om det vore du, tänk på det. du vet vem du är och jag tänker inte säga namn!
kände att jag var tvungen att skriva av mig där, är så sjukt besviken och less.
har ju som sagt inte duschat så måste väll göra det snart då, fast kan ju alltid göra det imorgon, för vet inte om jag pallar gå på skolan. allt känns så usch just nu.
det här blir nog sista inlägget ikväll, för jag har ingen lust just nu.
dom som vill något kan alltid nå mig på mobilen som vanligt!
godnatt, tack till alla underbara vänner, pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious