on our way back down to earth.

  2011-02-27 / 16:06:35 / Allmänt. /


vann matchen med 16-1 tror jag det var, skönjib alltså! , efter matchen har jag duschat och bara legat i sängen
är så himla slut i kroppen. vill bara mysa just nu, det är bara ett problem min pojkvän är inte hemma..
om ungefär en halvtimme börjar one tree hill, och sedan måste jag nog ta fram skolarbetet och börja med mina tre uppsatser som ska vara klara tills fredag och då har vi även ett prov i hållbar utveckling, fattar inte varför. sjukt onödigt. nu fick jag också veta att vi ska skriva ett engelska tal och sen prata om det för klassen i veckan också.. haha
men nu ska jag slöa mig, får se när jag hör av mig mer idag.
pusssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious