Things will get better if you just hold my hand.

  2011-02-06 / 23:17:24 / Allmänt. /



Ida Elin Sjödin, för många en vanlig tjej men för mig är hon världen.
jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon är mitt allt.
du & jag, nu då föralltid ♥




har precis tagit mig tiden till att lägga mig och sådant.
var jätte trött för ett tag sen men inte längre, så jag övervägar om
jag ska försöka somna ändå eller om jag ska sätta på någon grym film och somna till den istället.
känner att det börjar bli hemskt varmt under täcket just nu, dags att klä av sig och sen sätter jag nog på någon film ändå råå.
kan ju ta och höra av mig imorgon, sedan tycker jag att folket kan börja kommentera!
 tänkte ta och köra på en frågestund någon gång i veckan tror jag!
så håll er uppdaterad. pusssspudding



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious