A place to crash i got you, no need to ask i got you.

  2011-01-30 / 22:18:06 / Allmänt. /

  1. Bunflo förlorade mot hudik, det var inte bra nu har dom samma poäng som jemtland igen fast en mer spelad match!
    Efter matchen åkte jag och lina och delade kyrkoblad med min fader, gick ovanligt snabbt faktiskt , dock höll jag och lina på att kissa på oss haha, det var ju så jävla kallt.
    Sedan körde pappa mig till min sjuke pojkvän, så snackade jag med han ett bra tag, skönt att prata ut med honom, jag älskar verkligen han!
    men det viktigaste i detta inlägg är ju att .......
    JAG HAR BEKRÄFTAT MITT GYMNASIEVAL!!!!!!
    1.  Ekonomi - wargen
    2. Handel- och administration - john bauer
    3. Handel- och administration - wargen
    4. Samhälle media journalistik - john bauer
    har även tagit mig chansen och sökt NIU innebandy i sundsvall , hoppas verkligen på att jag kommer in där!
    Usch vad klockan är mkt, dax att duscha och sen råplugga inför mitt bildprov som jag har imorgon, woopsi i forgot..
    hörs imorgon mina kära bloggläsare, pusssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious