Are you the one i've been waiting for?

  2011-01-20 / 15:31:38 / text. /


Skolandagen gick hur snabbt som helst även fast det var torsdag. Våra torsdagar brukar oftast vara sega och tråkiga, vi har typ hur låång spanska lektion som helst på slutet, som tur är har vi fått en ny vikarie igen, fan vad skön han är alltså, låter oss göra som vi vill och sluta tidigare och allt. snälla, stay with us forever.häähä
Efter skolan gick jag med Julia och sen när hon påminde mig om att jag skulle skynda mig hem till OC så sprang jag fort som f*n för att hinna och guuud säger jag bara, redan fäst. inte bra men går inte att inte gilla oc.. mitt favorit program föralltid.
men nu är det slut och då är det dax att sätta mig vid läxorna och plugga ännu en dag, snart är det helg. äntligen säger jag bara.
skriver mera sen pussssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious