Cause if you notice, you're not alone.

  2011-01-24 / 22:41:39 / Allmänt. /


gick hem tidigare från skolan idag så jag skulle hinna hem till oc, haha. även att jag skolkar för det!
men lärarna trodde jag var i studiegården så det löste sig ju, och jag gjorde endå inget nödvändigt så varför slösa på tiden, när man kan ligga i soffan med en cola och kika på tv!
efter det så somnade jag till en stund tills mamma skrek till "du får inte sova" så då la jag mig och smsa istället, senare åkte jag iväg på träning.
otroligt skönt att träna, jag älskar verkligen innebandy! inte för att det var en nyhet men..
nu har jag precis duschat och ska lägga mig och titta på reprisen av One Tree Hill, missade det igår för jag var ju hos max!
följ min pojkväns underbara systers blogg : http://jonnnag.blogg.se/
otroligt grym och fin tjej!
pussssssssss



Jonna

naww sötnos!

puss på dig<33

2011-01-24 @ 22:44:55
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious