Du är orginalet som ingen kan ersätta.

  2011-01-16 / 09:51:44 / bilder. /


Nu är jag vaken , idag är det en sån här rolig dag ni vet Söndag, kanske den bästa dagen på veckan? eller inte.
söndagar är nog en av de värsta dagarna, kan det vara för att man vet att man måste upp tidigt på morgonen för att komma iväg till skolan utan försening ? jo så är det för mig iaf.
men jag har en possetiv sak med söndagar och det är att One Tree Hill visas kl.18.00 på kanal 5, ohh i love it.
just nu ligger jag och hungrar ihjäl i min säng , har hunnit duschat och busat med min svarta hund belte, alltså inte den som är på bilden..
Kom inte i säng först vid två tiden inatt men ändå har jag sovit som en stock och var inte trött när jag vaknade vid halv nio. tro mig det är inte normalt för mig.
brukar alltid vara trött, men jag lär ju ha somnat innan oth börjar ikväll!
Nu kurrar magen för fullt här, måste springa upp för trappan fort och äta något, annars får man morgon spysjukan , eller känslan iaf.
skriver senare, pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious