Even when i can't be with you.

  2011-01-15 / 18:00:36 / bilder. /


bild sen i somras, en sån super skön och rolig sommarkväll med folk från klassen. jag älskar 9an.

det var ett tag sen jag skrev, har inte haft någon slags bloggtorka, men nu är jag tillbaka hoppas jag!
Igår drog jag massa tårar under dm matchen mellan jemtland- ibff "frösön" , min vackra älskling ida kom dit och tittade med mig och sa hejdå, jag är en väldigt känslig person haha, iaf mot ida inte så konstigt jag har känt henne hela mitt liv så.. och nu åker hon bort i över en vecka. och vi träffas bara på skolan nu för tiden så jag blev jätte depprimerad, så om hon läser detta ska hon veta att jag redan saknar henne.. :')
Idag har jag varit med sofie , vi bakade kladdkaka och sen drog vi till ishallen och träffade lite mysigt folk.
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra vi får se hur det blir uppdaterar när jag vet!
hoppas du är nöjd nu jonna :')
pussssssssss



Jonna

Jaaaa :D

bara du fortsätter nu då :) pussss <3

2011-01-15 @ 18:02:47
URL: http://jonnnag.blogg.se/
ida

JAG SAKNAR DIG MED!!!!! vi hörs imorgon, jag ringer så ha mobilen nära dig. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssar x1000

2011-01-15 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious