Jag kan inte ens stå när du inte ser på.

  2011-01-23 / 00:08:11 / Allmänt. /


idag på matchen blev jag fälld och gjorde sälen över planen , det här är det som är visas efter det!
kan ju inte ens ha byxor på mig :'( hurtful. haha
Gick till mormor och morfar och åt massa onyttigheter ikväll med mamma och syster. fick även en massa massage där också, väldigt ovanligt faktiskt, känns skönt nu dock.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på kent och väntar på att min pojkvän ska ta upp sin mobil och svara mig :')
Matchen imorgon blev inställd , dom var för lite spelare, synd .. hade sett framemot att möta sundsvall, men har ju en jävla tur också, nu kan jag vara med älskling hela dagen imorgon!
Nu ska jag borsta tänderna börjar bli lite små trött.
skriver imorgon när jag vaknat.
pussssssss



Jonna

de där såg ut att göra ont.. <33

2011-01-23 @ 13:35:26
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious