jag tänker kämpa tills mitt hjärta slutar slå.

  2011-01-22 / 00:59:38 / Allmänt. /


Efter skolan idag åkte jag in på staden och skulle träffa millan, istället sprang jag in i min pojkvän så stannade med honom en stund innan jag gick för att träffa millis, vi gick runt ett tag och kikade tills albin och adam hittade oss utanför Hm pratande med emelie, så vi följde med dom till Goúter för dom skulle äta, daniel följde även med så vi satt där och hade en massa skrattanfall och hade det najs.
senare kom johnny och fredrik också så då stack vi ner på staden för jag skulle ju faktiskt leta present till emilia som fyller år på söndag, så då splittrade vi på oss , jag och fredrik letade present åt millan , dock slutade det med att fredrik fick följa mig till provhyttarna för jag blev kär i en kofta som fredrik tyckte jag skulle köpa. hihi tack fredrik, jag älskar den.
fick med mig en del av millis present också tänker dock inte säga ifrån vilken affär.. för jag vet ju att hon följer min blogg.
Millan åkte hem vid sex och fredrik och johnny stack på träning så då var jag själv kvar på stan väntande på min andra underbara kompis Angelica som jag har spenderat kvällen med också. Vi åkte iväg till krokom och såg på dm matchen mellan dom och brunflo, brunflo slog dom med ett mål. pssssssch..
och nu ligger jag i sängen och peppar med musik tills imorgon. ska upp i tid för ska iväg med damerna till sollefteå och spela match med dom. kommer hem vid sex tiden nångång. antar att jag tänker slänga in något inlägg då också, om jag orkar. vet inte varför men jag har tappat den här blogglusten just nu. men ska försöka hitta tillbaka till den.
det är ju trotsallt roligt att blogga.
dags för mig att sussa ner mig i kudden. höres imorgon , pusssss

"I would rather fight with you, than make love to anyone else."



Jonna

lycka till :) puss

2011-01-22 @ 01:08:09
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious