Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

  2011-01-23 / 16:51:56 / Allmänt. /


Jag och pappa åkte iväg till the phone house för att lämna in min mobil och det fick jag , fast han berättade för mig att sakerna kommer att försvinna, fast som tur är så har jag ett program som gör att jag kan spara exakt allt på min mobil, så smsen kommer jag inte förlora, inga bilder eller något. jippiee gladare tjej!
har precis duschat och nu håller jag på att försöka smörja in knäna , det gör så jävla ont. haha skrattar åt mig själv för att jag nästan börjar gråta det är svårt att vara josefine ibland.
Ikväll åker jag till max, mysigt. vet inte om jag tar med mig kameran eller inte brukar ändå aldrig ha tid att ta kort när jag är med honom. haha, det där kom ut på helt fel sätt.. men jag tänker helt enkelt inte på att ta kort när jag är med honom, så är det :)
men dax att fixa mig och allt, kanske slänger in en outfit bild då? om ni har tur!
pussssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious