Miss how it feels when we touch.

  2011-01-07 / 14:14:01 / Allmänt. /


vi åkte ur cupen så igår var det bara att skynda sig , efter matchen fick vi en timme och 35 minuter på oss att duscha, ta oss till skolan , packa , komma på bussen och ta oss till busstationen. men såklart bäst som vi är klarade vi det. den här cupen har jag spelat totalt en hel match.. jag blev sjuk första kvällen vi kom dit så fick sitta på bänken och sova typ. men hade kul ändå, och fick ju spela lite, skämdes faktiskt för jag har aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv.. haha
Är fortfarande sjuk så ska väll ta det lugnt idag , kolla på tv och mysa i sängen. Imorgon åker min lillebror till paradiscupen , samma cup som jag var på, hoppas det kommer gå bättre för dom iaf!
passade på att göra en ny design nu idag också, blev faktiskt nöjd!
känns som josefine i denna design.
vad tycker ni?

pusssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious