m.m.m

  2011-01-23 / 11:40:05 / Allmänt. /


en bild på mig och josefin sen skolavslutningen.
sämre morgon.. vaknade och smsade lite sen gick min knapp där man låser upp mobilen sönder, så det gick inte att låsa upp den, så nu måste jag skicka in den på lagning , jag har inte kunnat spara nånting, så jag hoppas för deras skull att dom inte behöver radera allt på mobilen för att fixa en kanpp! för då kommer jag döda dom, bokstavligen.. haha
så alldeles strax ska jag och pappa åka in försöka lämna in min mobil, så den lagas så jag kan få tillbaka den snabbt som f*n, för jag vill inte ha den här mobilen, just nu har jag bytt tillbaka till min gamla samsung och jag suger på att smsa med den, haha.. det går ju fan inte.
Vet inte om jag kommer träffa max idag, isf blir det på kvällen, för han var upptagen hela dagen. synd!
skriver mera senare, för nu ska jag göra något vettigt! typ äta godis.
pusssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious