så länge mitt hjärta slår ska jag leva för dig.

  2011-01-16 / 22:57:26 / Allmänt. /


hittade en jätte gammal bild på mig och filippa, minns den kvällen som om det vore igår.
Idag åkte jag in till stan och träffade filippa köpte en ny tröja på gina, gillar den starkt. sen fick vi något ryck så vi gick in på ur och penn och köpte en fundpåse, haha skit saker alltså.. efter det så gick vi upp till gb och träffade max , samuel gustav och några andra killar , tittade när dom hoppade sedan pratade vi lite också, allt känns så bra just nu, jag är så lycklig.
iaf sen började vi frysa och dom skulle iväg till frösöskidlek så då gick vi tillbaka till stan hem till filippa tills vi fick ännu ett ryck så vi gick iväg och köpte godis sedan satt vi och svulla hemma hos henne och snackade om livet.
sedan ikväll har jag bara varit hemma, tittade på mitt älskade oth , åt en god middag och nu är jag dötrött så ska hoppa i sängen.
hoppas ni orkade läsa alltihopa.
godnatt pusssssss
min överraskning gick inte i uppfyllelse, skulle åka till tågstationen och överraska ida innan hon åkte , ge henne en stor bamsekram och vinka hejdå när hon far iväg hundra mil ifrån mig.. men jag missade tåget.. uscha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious