When you know you're the one.

  2011-01-08 / 10:10:22 / text. /

jobbigaste natten på länge, jag låg och snurra runt i sängen medans jag grät, jag såg min farfar sitta på min säng , han talade med mig jag greps av panik , jag grät och skrek ännu högre efter mina föräldrar i säkert en halvtimme innan dom märkte mig. efter det var det hostattacker som pågick till och från under resten av natten.
Just nu sitter jag vid frukostbordet och äter ett äpple och en banan, ska följa mamma och skjutsa min syster iväg till innebandy , hon och hennes lag har borta match så ska dom sova över, så nu blir det bara jag och mamma hemma!
Men nu måste jag gåå, vi får höras senare.
pusssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious