Your voice can take me there.

  2011-01-01 / 16:30:13 / bilder. /


igår så kom frida till mig så drog vi till min mormor och morfar och åt sen fick vi efterrätt en chokladtårta som min moster hade gjort, super god btw.
Sen drog jag och frida hem till mig och peppade med musik och sånt innan vi fick skjuts av min morbror till staden, där vi fick se massa fulla människor.. vi drog och hängde med johnny ett bra tag, mysigt . sen bar det av ner till badhusparken där var typ allihopa och då fick man sig en trevlig stund. efter fyrverkirierna gick vi runt och träffade en massa olika folk vid halv två- två var vi hemma från stan.. då satt vi oss vi datorn och blev hängande där till fyra ungefär, då la vi oss och sov och idag så vaknade vi vid halv ett tror jag . skönare. Nu har vi nog lyckats vända på dygnet helt!
frida åkte hem vid tre och nu har jag duschat och satt på mig vanliga kläder, men jag tror inte jag orkar gå ut ikväll. har fått värsta hostan typ och är snuvig. haha.
men lyckad kväll igår iaf!
skriver mer sen.
pusssssssssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious