Allting ser så bra ut från himlen.

  2011-07-20 / 23:03:39 / bilder. /
tihi, blir väldigt mycket weheartit bilder just nu, men det blir så medans jag jobbar, orkar inte göra så mycket efter jobbet så då har jag inget att ta kort på heller..
tittade på lite videoklipp på youtube ifrån the oc. kommer aldrig glöma första gången jag såg det, kärlek vid första ögonkastet! jag blev så kär i det att jag levde mig in i det och grät för exakt allt dom grät för och blev som kär i allt dom blev förälskade i. sjukt , men jag blir lätt beroende av sådana amerikanska tonårs serier. inget fel med det dock!
nu ska jag se på ncis med mamma, sen sova! pussss


inez

åhåhåhåh, oc<3

2011-07-21 @ 15:10:29
URL: http://beforerocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious