music is all you need.

  2011-07-04 / 00:08:43 / Allmänt. /
jag hoppas verkligen att de flesta har suttit bänkad vid tvn ikväll och sett på the big 4 live från ullevi!
helt insane, sjukt grymt bäst, man önska helt seriöst att man var där.. men mest av allt önska jag att jag var ung när dessa band var nya, guns n roses , skid row, metallica , slayer , mötley crüe.. har hört pappas historier om hans unga dagar då han var på en massa konsärer.. blir så sjukt avundsjuk så vet inte vad jag ska ta mig till..
imorgon ska jag upp tidigt, klockan sju är klockan ställd på , då måste jag duscha och börja fixa mig för dagen..
introduktion inför sommarjobber som jag börjar på tisdag , och sedan ska jag vara med frida, det var inte igår.
kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag åker, annars hörs vi imorgon någongång.
sovgott sverige,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious