outside my living room.

  2011-07-20 / 16:22:43 / Allmänt. /

nu har vi äntligen fått bilen fixad, känns väldigt skönt. nu är vi inte lika handikappad längre utan nu kan vi ut och åka iväg flera gånger per dag igen.. och ja , min familj är lite miljövänliga vi kör ju faktiskt med disel. så ja, jag är också rädd om jorden! ;)
tänkte uttråka er ännu mer med denna lilla grej:
Dagens humör: glad. ( fick två par nya örhängen av mamma idag, varav en är en earcuff!!)
Dagens mående: helt klart bäst!
Dagens borde: städa rummet..
Dagens frisyr: uppsatt!
Dagens planer: träffa ida, träffa moster.
Dagens vill ha: ny tv!!!!!
Dagens längtan: sängen.
Dagens fundering: ifall jag har lärt mina nya vänner på äldreboendet lite för mkt...
Dagens beroende: choklad
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious