And I took his heart when I pulled out that gun.

  2011-06-07 / 07:23:45 / musik♥ /
lyssnar ihjäl mig på denna låt , rihanna är grym! har alltid varit och och kommer alltid att vara!
känner egentligen inte att jag har tid för att sitta vid datan men jag är så busig så jag gör det ändå.
Idag efter skolan ska jag in på stan med sofie och ida, kanske julia också följer med har inte en aning!
idag har vi även trippelbollsturnering , najs! eller inte är så sjukt trött och vill verkligen inte vara med men försent att ändra sig nu! kommer säkert vara askul ändå!
men nu måste jag göra mig i ordning, klockan tickar och här sitter jag med handuken på huvudet.
peaceout.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious