bilder från i fredags!

  2011-06-05 / 09:58:50 / bilder. /
orkar inte lägga upp fler bilder, fler hittar ni som vanligt i mitt album 2011 på facebook.
igår cyklade jag ida och sofie iväg på bio, när vi var utanför ishallen så skulle ida cykla upp på trottoaren precis som jag svängde ut svängde hon upp , så våra styren fastnade , ida svängde utåt och jag följde med och sedan föll jag, ont som stryk gjorde det först, så jag låg kvar och fram kom en taxi chaffis som ville skjutsa in mig på akuten, snäll han var då! min första tanke var " åhh nej min skinnjacka..:'(" sedan kände jag av ryggen haha, men skinnjackan klarade sig finfint och jag med , med lindriga skador, någon skråma på benet och annat . Idas kofta däremot fick ta en jädra "smäll" , när jag föll så fastnade hennes kofta i mitt styre så hela koftan gick sönder, haha! men detta gjorde verkligen min kväll.
Vi fortsatte oss bort mot biostaden, köpte godis på hemmakväll och såg sedan på Hangover 2 , helt klart värd att se. jag höll på att dö, jag skrattade ungefär hela filmen och högst av alla som satt i salongen, jag tror inte jag var särskillt omtyckt. Ida viskade flera gånger "du skrattar högst" & " det är bara du som skrattar hahahahaha" , men vafan är det humor film så är det, plus att hangover är mina favorit filmer of all times.
nu väntar duschen och sedan måste jag städa ihop på mitt rum lite, är hemskt fult här inne.
peaceout.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious