gjort är gjort fast ingenting gjordes.

  2011-06-18 / 10:08:11 / Allmänt. /

efter en jobbig natt med massa skit, så vaknade jag och ida upp i min säng istället. vi kom väll hit runt fem/sex och då snacka vi lite med min moder som nu har drait iväg på ikea men kvar är vi , men mina vovvsingar. vid elva ska vi tillbaka till julia och städa upp lite sedan efter det ska jag duscha och sådant, sen får vi se vad dagen har att erbjuda , är sjukt trött efter natten! är så less nu! men nu ska jag vara social med världens bästa vän, ida sjödin
hörs senare! idag kommer min farmor även hit & hoppas min mamma tar med sig något litet hem till mig skulle vara trevligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious