Jag sa aldrig att det skulle vara lätt!

  2011-06-22 / 20:54:46 / bilder. /
kickade igång dagen genom att vakna vid kvart över sju av att ida ringde mig, klev upp och gjorde mig i ordning, och cyklade iväg till ida, vid halv nio åkte vi iväg med bussen till dollar store! till lunch blev det en stor strips meny på frasses som jag bjöd ida på, otroligt gott!
-hälsade på min mormor i kyrkan och fick två choklad bitar!
- gick till bt, tog bussen hem till ida.
hamnade hos ida och hon började fixa till tårtan, sedan kom sofie och julia!
tog och satt på en film , fick bli sex and the city , somnade till en stund också som ni ser på bilden!
efter maten tog jag och ida tag i vår träning och drog ut på en springtur och avslutade det hela med fyspass!
känns otroligt skönt nu när jag sitter häri soffan, brevid mamma med en ostkroks skål! haha, tur att jag ska upp tidigt imorgon också och börja dagen med en springtur!
pusss


elin

det bästa som finns är att ta en spontan springtur på morgonen! :D

2011-06-22 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious