min kväll.

  2011-06-09 / 01:55:40 / mina sista dagar i nian. /
fler bilder hittar ni som vanligt på min facebook. kan bara säga en sak "jag kommer sakna er allihopa".
nu ska jag fortsätta lägga ut bilder. dom är inte dom snyggaste men who cares, ni skulle veta hur jävla varmt det var där inne, men det brukar bli det när alla är så jävla heta.
pusss


ey

Du vet att "klänningen" du har på dig på bild nummer 1 och 2 är ett linne va? Det ser ganska trash ut, tyvärr!

2011-07-25 @ 22:33:12
Anonym

bara så du vet så är det en tunika, kanske ska veta vad du snackar om innan du säger något!

2011-07-26 @ 13:59:44
ey

Eftersom jag själv jobbar extra på H&M och frågade om det var en tunika eller ett linne, och alla svarade linne, så vet jag nog vad jag pratar om. Du kanske också ska börja fråga!

2011-07-29 @ 19:46:41
josefine wahlström

lyssna nu, jag tänker inte ängna någon tid till något av det du säger, jag har min klädstil och du har din, jag skiter i vad du har på dig, det är upp till dig, så du kan ju skita i vad jag har på mig också. bara jävligt omoget att hålla på sådär och försöka trycka ner människor. om du tycker illa om det jag har på mig håll det för dig själv, för jag bryr mig inte, dom som känner mig vet att jag inte är en trashig tjej. som du vill kalla mig tydligen..haha!

och nästa gång kommentera med ditt riktiga namn, man ska stå för det man säger!

2011-07-30 @ 12:39:34
URL: http://josefinewahlstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious