summer is just gonna have to wait.

  2011-06-04 / 09:38:38 / Allmänt. /

blev väckt av att belte stog och gnällde utanför min dörr runt nio, trodde jag skulle dö var så jävla trött.
gick upp och hade höga förväntningar på vädret , spöregn och storm är det vi i östersund kommer få lidas med idag.
idag är jag hemma själv med hundarna iaf så kommer jag vara det lite då och då haha, tänkte lägga in lite bilder från min sköna kväll igår med david, nisse ,oskar , fredrik ida och sofie senare!
hörs pussss
(bild från weheartit.)


Emelie ~ foto & vardagsblogg

här kommer de va runt 30 grader hela dagen :D

härlig bild! ;)

2011-06-04 @ 10:45:43
URL: http://emmehandersson.blogg.se/
Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-04 @ 11:01:11
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious