svaren på frågestunden!

  2011-06-22 / 00:07:28 / FRÅGESTUND! /
här har ni svaren!!
vilken är din favoritglass?
(om du inte svarar maxiglass blir jag besviken :( )
Favoritgodisen?
Gillar du cheeseballs?
-min favorit glass är twister, men nu under någon månad har jag varit beroende av maxiglass! så båda är nog mitt svar.
-hallon/lakrits döskallen!
- jag älskar cheeseballs!
vad äter du helst till frukost?
om du får välja strumpor en onsdag,vad väljder du för några då?
vad tycker du om att plocka blommor en sommarkväll i juni?
har du ont i huvudet,väljer du iprem eller alvedon?
hur mycke älskar du filippa?
- jag äter helst mackor till frukost.
- de strumpor jag hittar.
- det är säkert jätte mysigt med rätt personer!
- jag äter oftast inga tabletter alls, för jag hatar att svälja dom!
- jag älskar henne otroligt mycket!
Något du är glad över att du gjort i år?
Något du ångrar att du gjort i år?
Något du älskar?
Något du hatar?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- ojj det finns mycket, tar ett ganska tråkigt, men tagit skolan mer seriöst!
- svikit en otroligt bra och fin tjej! (som tur är allt löst)
- INNEBANDY!!
- falska människor..
- ja det gör jag!
Favoritpizza?
Chips eller popcorn?
Vilken färg på läppstift använder du helst?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling(Om inte, Du skulle vunnit!)?
Apelsin- eller äppeljuice?
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Favoritchoklad?
- jag gillar inte pizza! äter det endast om jag måste!
- chips!
- brukar inte använda läppstift, men rött har alltid varit en favorit!
- nej, det har jag inte! det är inte min grej! men tack för den snälla kommentaren!
- apelsin, hatar äppeljuice smakar ju medicin..
-  haha, sofie donken!!
- marabou hehe
vilka är dina bästa vänner?
- ida är min absolut bästa vän, vet att hon aldrig kommer svika mig! men sedan har jag jävligt många super duper bra vänner som är som mina bästa vänner, som sofie , julia och frida!
VEM ÄR BÄST?
- jag är bäst! haha
maxiglass/twister
OC/OneTreeHill
Dator/Tv
Kille/tjej
Ida/Miley Cyrus
Ida/Barack Obama
Ida/prinsessan Viktoria
Ida/SJP
Ida/carola
- redan svarat på.
- OC!
- dator!
-  fattar inte? , vill vara tjej , men gillar killar så haha!
- ida
- och dig på resten av frågorna också ida!!
favorit minne?
favoritminne med mig?
favorit färg?
favorit artist?
favorit band?
favorit skådespelare?
favorit djur?
favorit låt?
favorit film?
- något jag aldrig kommer glömma är faktiskt klassresan till gbg! så tar den som favorit för då fick jag vara med alla de personer som jag gillar något otroligt och har fått ett otroligt starkt band till!
- allt vi gjort är favoriter ida!
- har typ ingen, men gillar svart för det passar till allt!
- don't no!
- måste ju vara guns 'n' roses!!
- jag gillar Kate Hudson! men har inte riktigt något favorit.
- hund.
- just nu party rock anthem, den är skön!
- the last song!
hur ser ditt liv ut om 5år?
hur ser ditt liv ut om 50år?
hur ser ditt liv ut om 500år? ;)))
hur ser ditt liv ut om allt är möjligt?
hur ser din framtida bostad ut (granne?? blink)?
- det får vi vänta och se!
- samma på den.
- jag är död då! kom gärna på besök vid min grav!
- om allt är möjligt, så vill jag leva rikt , bo i USA i en stor lägenhet med walk-in-closet och ha en underbar pojkvän och två vackra barn!
- jag kan tyvärr inte svara på det, men ida du kommer garanterat vara min granne, det kan du vara säker på!
Vad tycker du om mig?
Hur skulle ditt liv se ut utan mig?
Vem är allra bäst på denna jord (förutom dig själv, förstod att du skulle svara det)? (svarar du inte mig blir jag arg.....)
- du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta, finns inget fel med dig, allt dumt som andra kanske ser hos dig ser absolut inte jag, du är den bästa tjejen jag har träffat!
- jag vet inte hur jag skulle kunna leva, vi har varit tsm sen vi var fyra , aldrig varit utan varandra! jag gråter om jag bara måste vara ifrån dig i två dagar, inte för att vi är med varandra jämt men jag vill alltid veta att du är trygg! om jag inte träffat dig hade mitt liv varit helt annorlunda!
- allra bäst på denna jord är nog min fader helt enkelt sagt, han ställer alltid upp för mig, han är som en bästa vän för mig! älskar honom!
när fan ska vi köpa godis för 90 spänn och kolla på film en halv natt igen?
saknar du jens?
kommer du ihåg när sylvain slog dig i huvudet med en bunt papper?
hur känns livet?
- det ska vi göra nästa gång vi ska hänga!
- jag saknar faktiskt jensan något otroligt! kommer bli jobbigt att inte få säga alla fula kommentarer till honom under mattelektionen!!
- ja jag kommer ihåg det, är skärrad för livet..
- livet känns jädrigt bra!
Favvo blogg?
Vilken gymnasielinje ska du gå?
tips på bra film?
- kenzas!!
- jag ska gå handel- administration -lärling på jb!
- hangover 1/2, the last song, the notebook!
För det första älskar dig!!!
Sen undrar jag när du har bokat in mig i ditt schema?!?!?! ;D <333 LOVE!
jag bokar in dig nästa vecka! vilken dag som helst bara att höra av dig.
och btw jag älskar dig också!
vad skulle du göra för att få träffa justin bieber? :) <3
- helt ärligt så just nu inget, jag är väldigt less på honom, har haft min bieber fever period men om jag skulle träffa honom skulle jag nog dö..
vart skulle du helst vilja bo?
vilket djur hatar du mest?
har du helt slutat med fotbollen?
när ska vi träffas?
om du fick ta bort ett ämne ur skolan vliket skulle det vara?
ps. hahaha jag gillade fridas "kommer du sakna jens"
- jag vill bo i USA, har alltid velat och kommer alltid att vilja det!
- jag hatar alla äckliga jävla småkryp!!
- ja det har jag!
- så fort du har tid!
- kemi!
Vilken favoritlåt har du just nu?♥
- just nu party rock anthem!
länka alla bloggar du läser ;)
absoluta favorit blogg?
favorit godis?
vart vill du resa mest av allt och varför?
vad vill du helst göra just nu istället för att svara på alla vädelösa frågor?
- jag läser alla mina vänners bloggar + kenzas, orkar inte länka allas..
- kenzas!
- redan svarat på.
- USA,USA,USA! för det är världens bästa land oavsett vad folk säger om USA kommer jag alltid vilja bo där!
-  inget, jag älskar att svara på dessa frågor ;)
Vad tycker du är det absolut äckligaste på denna jord?
Vem tycker du är den absolut äckligaste på denna jord?
Vad kan du inte äta?
Favorit rätt?
- småkryp!
-  "jag vet vilken dy hon varit i" , de som fattar , fattar!
-  jag är väldigt kräsen för kött faktiskt, minsta lilla fläck eller flik som sticker upp och det är kört, absolut inte fisk!
- jag vet inte, tacos!
Räcker det?? NEJ FÖR FAN!!!
Vad gör du om du inte har något att göra?
Vad gör du när ingen annan ser?
Favorit årstid?
Hat årstid?
- jag äter!
- sjunger för fulla rullar!
- sommar och vinter!
- höst..
äta snorkråka eller hundbajs?
dricka spya eller kiss?
dessire eller isabelle?
se ut som kissie eller amy winehouse?
anorexia eller fettma?
bli skjuten eller bli hängd?
få inbrott eller göra inbrott?
rik eller fattig?
leva på 1900-talet eller 1800-talet?
vara blind eller döv?
dollar store eller öb?
få barn men inte se dem eller inte kunna höra dem?
piercing i tuttarna eller i snippan (med det finare ordet) ;))
- inget pucko.
- äckel.
- isabelle.
- amy winehouse , hon kan begå skönhetoperationer , kissie har redan fått för många av dem..
- anorexia.
-  skjuten!
-  bli bestulen.
-  rik!
-  1900-talet.
-  döv.
-  dollar store.
-  inte kunna höra dem!
-  tuttarna.
blåa eller bruna ögon?
blond eller brunett?
justin bieber eller adam brody (svara du inte adam så får du stryk!!)
- spelar ingen roll.
- spelar ingen roll.
- adam brody!! ( och det är vad jag tycker)
klockan 12:00 eller klockan 00:00?
- 00:00.
så till sist... whos the best??
- jag är bäääääääst!

vilken är din favoritglass?
(om du inte svarar maxiglass blir jag besviken :( )
Favoritgodisen?
Gillar du cheeseballs?
-min favorit glass är twister, men nu under någon månad har jag varit beroende av maxiglass! så båda är nog mitt svar.
-hallon/lakrits döskallen!
- jag älskar cheeseballs!
vad äter du helst till frukost?
om du får välja strumpor en onsdag,vad väljder du för några då?
vad tycker du om att plocka blommor en sommarkväll i juni?
har du ont i huvudet,väljer du iprem eller alvedon?
hur mycke älskar du filippa?
- jag äter helst mackor till frukost.
- de strumpor jag hittar.
- det är säkert jätte mysigt med rätt personer!
- jag äter oftast inga tabletter alls, för jag hatar att svälja dom!
- jag älskar henne otroligt mycket!
Något du är glad över att du gjort i år?
Något du ångrar att du gjort i år?
Något du älskar?
Något du hatar?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- ojj det finns mycket, tar ett ganska tråkigt, men tagit skolan mer seriöst!
- svikit en otroligt bra och fin tjej! (som tur är allt löst)
- INNEBANDY!!
- falska människor..
- ja det gör jag!
Favoritpizza?
Chips eller popcorn?
Vilken färg på läppstift använder du helst?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling(Om inte, Du skulle vunnit!)?
Apelsin- eller äppeljuice?
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Favoritchoklad?
- jag gillar inte pizza! äter det endast om jag måste!
- chips!
- brukar inte använda läppstift, men rött har alltid varit en favorit!
- nej, det har jag inte! det är inte min grej! men tack för den snälla kommentaren!
- apelsin, hatar äppeljuice smakar ju medicin..
-  haha, sofie donken!!
- marabou hehe
vilka är dina bästa vänner?
- ida är min absolut bästa vän, vet att hon aldrig kommer svika mig! men sedan har jag jävligt många super duper bra vänner som är som mina bästa vänner, som sofie , julia och frida!
VEM ÄR BÄST?
- jag är bäst! haha
maxiglass/twister
OC/OneTreeHill
Dator/Tv
Kille/tjej
Ida/Miley Cyrus
Ida/Barack Obama
Ida/prinsessan Viktoria
Ida/SJP
Ida/carola

- redan svarat på.
- OC!
- dator!
-  fattar inte? , vill vara tjej , men gillar killar så haha!
- ida
- och dig på resten av frågorna också ida!!
favorit minne?
favoritminne med mig?
favorit färg?
favorit artist?
favorit band?
favorit skådespelare?
favorit djur?
favorit låt?
favorit film?
- något jag aldrig kommer glömma är faktiskt klassresan till gbg! så tar den som favorit för då fick jag vara med alla de personer som jag gillar något otroligt och har fått ett otroligt starkt band till!
- allt vi gjort är favoriter ida!
- har typ ingen, men gillar svart för det passar till allt!
- don't no!
- måste ju vara guns 'n' roses!!
- jag gillar Kate Hudson! men har inte riktigt något favorit.
- hund.
- just nu party rock anthem, den är skön!
- the last song!
hur ser ditt liv ut om 5år?
hur ser ditt liv ut om 50år?
hur ser ditt liv ut om 500år? ;)))
hur ser ditt liv ut om allt är möjligt?
hur ser din framtida bostad ut (granne?? blink)?
- det får vi vänta och se!
- samma på den.
- jag är död då! kom gärna på besök vid min grav!
- om allt är möjligt, så vill jag leva rikt , bo i USA i en stor lägenhet med walk-in-closet och ha en underbar pojkvän och två vackra barn!
- jag kan tyvärr inte svara på det, men ida du kommer garanterat vara min granne, det kan du vara säker på!
Vad tycker du om mig?
Hur skulle ditt liv se ut utan mig?
Vem är allra bäst på denna jord (förutom dig själv, förstod att du skulle svara det)? (svarar du inte mig blir jag arg.....)
- du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta, finns inget fel med dig, allt dumt som andra kanske ser hos dig ser absolut inte jag, du är den bästa tjejen jag har träffat!
- jag vet inte hur jag skulle kunna leva, vi har varit tsm sen vi var fyra , aldrig varit utan varandra! jag gråter om jag bara måste vara ifrån dig i två dagar, inte för att vi är med varandra jämt men jag vill alltid veta att du är trygg! om jag inte träffat dig hade mitt liv varit helt annorlunda!
- allra bäst på denna jord är nog min fader helt enkelt sagt, han ställer alltid upp för mig, han är som en bästa vän för mig! älskar honom!
när fan ska vi köpa godis för 90 spänn och kolla på film en halv natt igen?
saknar du jens?
kommer du ihåg när sylvain slog dig i huvudet med en bunt papper?
hur känns livet?
- det ska vi göra nästa gång vi ska hänga!
- jag saknar faktiskt jensan något otroligt! kommer bli jobbigt att inte få säga alla fula kommentarer till honom under mattelektionen!!
- ja jag kommer ihåg det, är skärrad för livet..
- livet känns jädrigt bra!
Favvo blogg?
Vilken gymnasielinje ska du gå?
tips på bra film?
- kenzas!!
- jag ska gå handel- administration -lärling på jb!
- hangover 1/2, the last song, the notebook!
För det första älskar dig!!!
Sen undrar jag när du har bokat in mig i ditt schema?!?!?! ;D <333 LOVE!
-jag bokar in dig nästa vecka! vilken dag som helst bara att höra av dig.
och btw jag älskar dig också!
vad skulle du göra för att få träffa justin bieber? :) <3
- helt ärligt så just nu inget, jag är väldigt less på honom, har haft min bieber fever period men om jag skulle träffa honom skulle jag nog dö..
vart skulle du helst vilja bo?
vilket djur hatar du mest?
har du helt slutat med fotbollen?
när ska vi träffas?
om du fick ta bort ett ämne ur skolan vliket skulle det vara?
ps. hahaha jag gillade fridas "kommer du sakna jens"
- jag vill bo i USA, har alltid velat och kommer alltid att vilja det!
- jag hatar alla äckliga jävla småkryp!!
- ja det har jag!
- så fort du har tid!
- kemi!
Vilken favoritlåt har du just nu?♥
- just nu party rock anthem!
länka alla bloggar du läser ;)
absoluta favorit blogg?
favorit godis?
vart vill du resa mest av allt och varför?
vad vill du helst göra just nu istället för att svara på alla vädelösa frågor?
- jag läser alla mina vänners bloggar + kenzas, orkar inte länka allas..
- kenzas!
- redan svarat på.
- USA,USA,USA! för det är världens bästa land oavsett vad folk säger om USA kommer jag alltid vilja bo där!
-  inget, jag älskar att svara på dessa frågor ;)
Vad tycker du är det absolut äckligaste på denna jord?
Vem tycker du är den absolut äckligaste på denna jord?
Vad kan du inte äta?
Favorit rätt?
- småkryp!
-  "jag vet vilken dy hon varit i" , de som fattar , fattar!
-  jag är väldigt kräsen för kött faktiskt, minsta lilla fläck eller flik som sticker upp och det är kört, absolut inte fisk!
- jag vet inte, tacos!
Räcker det?? NEJ FÖR FAN!!!
Vad gör du om du inte har något att göra?
Vad gör du när ingen annan ser?
Favorit årstid?
Hat årstid?
- jag äter!
- sjunger för fulla rullar!
- sommar och vinter!
- höst..
äta snorkråka eller hundbajs?
dricka spya eller kiss?
dessire eller isabelle?
se ut som kissie eller amy winehouse?
anorexia eller fettma?
bli skjuten eller bli hängd?
få inbrott eller göra inbrott?
rik eller fattig?
leva på 1900-talet eller 1800-talet?
vara blind eller döv?
dollar store eller öb?
få barn men inte se dem eller inte kunna höra dem?
piercing i tuttarna eller i snippan (med det finare ordet) ;))
- inget pucko.
- äckel.
- isabelle.
- amy winehouse , hon kan begå skönhetoperationer , kissie har redan fått för många av dem..
- anorexia.
-  skjuten!
-  bli bestulen.
-  rik!
-  1900-talet.
-  döv.
-  dollar store.
-  inte kunna höra dem!
-  tuttarna.
blåa eller bruna ögon?
blond eller brunett?
justin bieber eller adam brody (svara du inte adam så får du stryk!!)
- spelar ingen roll.
- spelar ingen roll.
- adam brody!! ( och det är vad jag tycker)
klockan 12:00 eller klockan 00:00?
- 00:00.
så till sist... whos the best??
- jag är bäääääääst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious