sveriges nationaldag.

  2011-06-06 / 17:22:44 / Allmänt. /


nu har jag äntligen kommit hem, lite snabbt om igårkväll. efter jag och julia åkt ifrån sofie mötte vi upp jonte och chrille och stack hem till julia och kolla tv, sedan gick chrill och då var det bara jag julia och jonte kvar, då rostade vi mackor och drack oboy och diskuterade lite saker jag inte kommer ta upp här. sedan la vi oss i julias säng och checkade in mtv movie awards, vid fyra stack jag och jonte hem och jag somnade inte först vid fem.
Blev väckt vid kvart över nio idag så ni kan ju gissa på vilket humör jag var, men det ändrades snabbt när jag kom på att vi skulle på nationaldags frukost hos sofie, kom dit i sista minut för hade glömt att köpa blommor.. god frukost blev det och det var riktigt mysigt och sådant. tack för det sofie!
efter det mötte vi upp julia och stack till arenan och kollade fotboll, öfk förlorde ganska stort mot brommapojkarna iaf enligt mig! men whatever.. sedan glass på maxi där vi nu har blivit stamkunder. två tjejer som vi jämt köper glass av skrattar åt oss varje gång, lite akward med det är lugnt.
nu ska jag slappa, laga mat och kolla på de missade avsnitten av gp och hellcats. fin kväll.
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious