we don't know what the future will bring, but I'm ready to find out.

  2011-06-07 / 18:51:18 / Allmänt. /


hemma ifrån staden med sköna brudar. var in på slave och bytte till ett par nya jeans för att mina hade redan fått en massa hål, haft dom i ungefär en månad och knappt hunnit att använda, hade inget kvitto men trevliga som dom är där så fick jag byta ändå och fick samtidigt med mig två gummisnoddar som man ska ha så inte dragkedjan åker ner (smart köp, dom syns inte). fick med mig två linnen också och en brun utan sol, eller rättare sagt dove summer glow inte riktigt lika stark som vanlig bus , så ska ner till sofie ikväll och fixa med det!
lägger upp bild på resten senare, för nu ska jag äta någon vanlig frukt som jag har glömt namnet på..
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious