When I get older I will be stronger.

  2011-06-24 / 15:25:57 / Allmänt. /

har fått ganska mycket kommentarer där folk undrar vad jag ska hitta på under denna dag!

svar:
jag ska börja midsommar firandet med en middag med släkten hos min mormor och morfar, brukar göra det varje år så det är som en tradition! efter det så ska jag ut med mina vänner och hänga som det ser ut just nu, tyvärr så är inte vädret det bästa , det regnar och blåser vilket inte precis är det midsommar väder man vill ha, men vi ska göra det bästa av det! vi kommer nog vara ute hela kvällen kanske drar in till någon jag vet inte riktigt vad som händer än.
Men som tur är så kommer min vän ida ha med sig kameran så om ni kikar in imorgon så kan jag ge er bilder och berätta mer om vad som hände under min midsommar!
glad midsommar till er allihopa och tack för att ni läser min blogg! =)



Mirella

Jätte fin bild! :)

2011-06-24 @ 15:39:15
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/
bella

Men tack detsamma! Blev det en minnesvärd dag/kväll? :)

2011-06-25 @ 00:45:35
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious