You stop me and steal my breath.

  2011-06-09 / 10:15:23 / Allmänt. /

josefine är vaken och jävligt pepp för brännboll! , min kväll igår var helt otrolig, får dock inte berätta om den så mycket, får inte avslöja något för nästa års nior! imorgon är det skolavslutning för oss, jag tycker det är jobbigt men ändå skönt. Min klass är som min andra familj, vi allihopa går ihop så jävla bra! jag älskar dom verkligen, älskar är ett jävligt starkt ord, men jag älskar nian! så är det bara. dagarna med dom är oslagbara, enda anledningen till att man orkat med allt är tack vare alla dessa underbara människor som jag haft runt omkring mig i tre och ett halv år nu ungefär. nu ska jag iallafall börja göra mig i  ordning, hitta badkläder och allt, för efter brännbollen är det dags för vattenkrig emot lärarna! pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious