18.07 och jag har redan sovit 5 gånger idag.

  2011-03-15 / 18:10:50 / Allmänt. /

min bloggning är inte alls på topp just nu som den borde.
har nog aldrig känt mig såhär slut och trött i kroppen som dom senaste dagarna, somnade flera gånger på skolan idag haha , sofie tror att jag drabbats av sömnsjukdomen som man kunde få efter man vaccinerat sig emot svininfluensan, men så farligt är det inte, än iaf.
pluggade hela dagen igår, no.. och broderade på min broderingsak. och idag ska jag också plugga, plugga sönder biologi boken. usch . har nationellt prov i det imorgon känner mig inte så pepp dock, hoppas på att godiset från hemmakväll kan få mig på bättre humör , fast får inte äta för mkt ska räcka tills imorgon också.
dags att göra nudlar och sätta mig vid bordet och köra hårt.
JAG LOVAR ATT SKRIVA MERA NU!
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious