Det var för oss som solen gick upp, lyste som guld för kärlekens skull.

  2011-03-28 / 08:07:00 / bilder. /

sitter med två rostade mackor och ett glas blåbärssoppa, för gott. haha,
om ungefär femtiofem minuter sitter jag i bildsalen och har bild med fransmannen själv, Sylvain..
har verkligen inte lust att träffa honom idag, för jag har ett stort careface för allt idag, och som jag märkt förut så är det inte så populärt bland honom, så jag tror jag kommer få problem.
Såg inte one tree hill igår trots att jag lovade mig själv det, så nu idag måste jag se det innan träningen, för sedan måste jag skriva klart spanskan.. usch! nu ska jag börja göra mig i ordning.
hörs, pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious