Effektiv tid.

  2011-03-31 / 08:58:07 / Allmänt. /

-jag och ida. bild från fotogrejen vi var på för länge sedan nu.
josefine-idiot, logga ut !
ida-nej det tänker jag inte
josefine-utför ditt skolarbete, utveckla din lärogrej, slösa inte bort ditt liv på facebook!
ida-ok
josefine-du sårar mignär du skriver bitchlanguage..
ida-im sorry, jag är ledsen,
förlåt
josefine-jag vet vad sorry betyder.. men tyvärr duger inte engelska eller svenska förlåt något för mig längre, jag behöver höra det på japanska för att överleva denna strid
ida-すみませんが
josefine-saoire dom anois, ní féidir liom a bheith leat níos mó. Ghortaigh tú mé go leor anois! Bhí dúil mhór agam ort mo chara, ach tú a bheith briste mo chroí!
irländska
ida-Ei kiitos! Lupaan tehdä paremmin ja ei petä enää! Haluan elää elämääni sinun kanssasi
josefine-난 살 수 없어요 당신없이 들어, 당신을 용서할 준비 됐어. 내 사랑스러운 여자 당신을 사랑 해요!
koreanska
ida-det värmer, pusssss jag älskar derj
svenska
josefine-JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!


det där är jävligt onödigt att läsa, men just nu har vi inget liv här på lugnviksskolan, jag och ida satt och looda på facebook , vilket resten av klassen också gjorde. och vi kallar det EFFEKTIVTID! taha.
nu ska snart några snart dra iväg på PISA något tråkig skit prov några har blivit kallade att göra. poor them.
höres, pusss
(mår inte bra idag så får se om jag stannar på skolan hela dagen, måste ju vara frisk till helgen, då innebandygalan är)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious