Even the best fall down sometimes.

  2011-03-31 / 18:29:26 / Allmänt. /

fick sluta kvart i två idag för våran spanska lärare inget man tackade nej till precis, drog hem mådde illa, pluggade och kollade på oc, sov en stund sen plugga och äta och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på grym musik på spotify. ska snart byta om och fara iväg på träning känns som det kan behövas just nu!
den här veckan har varit awesome, haha . och jag älskar min klass.
Ska bli grymt roligt med fredag imorgon för det betyder helg. och min helg är fullspäkad. eller vad man säger.
Fredag-skola,stan , donken och sedan musik direkt men underbara människor.
Lördag- Fixa mig för dagen, dra till min babe Angelica , hänga där, fixa oss, dra till innebandy galan.
Söndag- Vakna upp hos Angelica, fixa mig, möta frida på stan , sedan dra till Lugnvik för en heldag med brudarna , frida, ida , sofie och julia. måste jobba med vårat program till idrotten.
men nu måste jag kila , pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious