I miss the summer just as much as I miss you.

  2011-03-30 / 17:10:27 / Allmänt. /

ahmen tja bloggen..
gud vad jag har känt mig slö den här veckan , har sovit varje dag efter skolan, men whatever.
dagen på skolan har varit awesome! vi har fått en uppgift på idrotten vi ska göra en dans,styrkepass eller liknanade till musik och visa upp för alla andra i nian, haha jag ida sofie frida och julia har en ganska grym dans på gång. får dock se hur det slutar men just nu känns det skönt. och på fredag får vi sluta mkt tidigare än alla andra för att vi stannade och såg klart teatern förra fredagen, då drar vi på staden, äter på donken och sedan går vi och massa andra från våra underbara klassser i nian på musik direkt och hejjar fram "before my damnation" kommer bli grymt! men nu ska jag äta, sedan åker jag och familjen iväg och kollar på innebandy, föräldramatch mellan min lillebrors lag och ja föräldrarna! kommer bli najs. tar med kameran!
pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious