It dosen't matter cause I'm still good.

  2011-03-07 / 01:16:05 / Allmänt. /


ikväll kom ida till mig vi bakade äppelkaka och kollade in solsidan, sen kom även julia och var med oss kollade på timeout, sedan följde vi ida för hon skulle hem. Då passade jag och julia på att ta en promenad och snacka ut om massa olika saker, efter det har vi bara legat i min säng hela kvällen vid datorn , facebook och checkade in massa ouppdaterade bloggar också. Bara för att det är lov betyder inte det att ni ska sluta blogga det blir så jobbigt då för mig att hålla koll på er mina vänner. haha!
nu har iallafall julia gått hem och jag sitter och äter macka på mitt rum all by myself, that sucks.
sätter väll på en film snart och kryper ner i sängen.
pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious