"jag dricker sprit till frukost och har knark i gröten"

  2011-03-29 / 19:37:24 / Allmänt. /

- min rubrik består av något jag och mina fina vän frida sa till våran matte/no lärare jens för några veckor sen.
vi är riktigt finurliga vi, favoriteleverna som sitter längst fram och aldrig har några klagomål eller intressantare än själva ämnet att prata om under lektionerna. taha, jag älskar dig frida esbjörnson!
har redan satt på mig myskläderna och nu sitter jag i soffan med gabriel och kollar på luleå-skellefteå, skellefteå gjorde precis mål, och det OGILLAS starkt.. haha. sur-josefine, fick reda på skolan idag att vi ska ha ett stort läxförhör i engelskan på fredag, så insåg då att jag faktiskt har något att plugga till, ojj vilket happyface jag fick då! hade tänkt börjat med en sån där bild-dag-grej, som alla gör, gjorde ju en trettiodagars kanske blir roligt med lite bilder ? kanske ett sätt att få veta lite extra hur jag är som person och annat. vi får se hur jag gör med det.
nu ska jag fortsätta titta på hockeyn, skriver mer senare!
pussssssss


frida

knarkgröt!! haha, puss på dig

2011-03-30 @ 18:38:50
URL: http://litefint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious