Jag tänker fortfarande på dig lika mycket som förut.

  2011-03-12 / 00:22:05 / bilder. /

en bild från idag då jag och Ida var ute och fotade påväg mot curlinghallen där hennes syster spelade.
som sagt jag var och kollade på emma när hon hade curling match, det är en cup och jag tyckte att hon och hennes lag över huvudtaget vad väldigt bra. så det ska hon veta iallafall!
Har aldrig varit särskillt intresserad i just curling, men det är nog inte som man tror att det är, när vi var där med skolan var det en surgubbe som hackade ner på mig men älskade Ida! efter det hatade jag den jävla sporten.
kan ju också bero på att jag är väldigt kass på just curling! men man ska ju behandla andra som man vill bli behandlad själv, gyllende regeln!! haha så den gubben kan ta sig någonstans. dock var detta i typ femman,
så jag har väll glömt det, men whatever.
efter curlingen gick vi hem, (juste min mamma och bror var också där) men iallafall, vi gick hem och frös arslet av oss. som tur var gjorde mamma varm choklad med grädde när vi kom hem, så gott.
efter maten gick jag till mormor och badade för jag skulle ju få fin besök ikväll av jonte men han kunde inte ikväll, så vi får ta det imorgon istället. ska bara se på film och hänga som det ser ut nu.
Så nu har jag bara haft en slapp kväll, sov i mitten av kvällen , åt kakor och kollade på lets dance med mormor och morfar. så mysigt.
nu ska jag ligga vid datan en stund till sedan kanske jag sätter på en film, vet inte än.
men vi hörs imorgon . pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious