Måndagmorgon.

  2011-03-14 / 08:05:49 / Allmänt. /

lite stolt får man faktiskt vara just när det gäller att jag skrev klart två av texterna till svenskan igårkväll också hann jag jobba med no:n också, shit. nu har jag bara en text kvar också ska jag gå igenom allt till no:n , och juste ja , recensionen.. det var den också. aja skriver den idag eller något.
nu har jag iallafall vaknat, har sovit asdåligt inatt.. tror inte jag sov riktigt först vid två..
att man ska vända på dygnet, känner mig inte så pepp på skolan idag, är ganska säker på att jag kommer somna på någon lektion. hoppas bara inte på bilden för då kommer väll sylvain slå mig i huvudet igen.
men vi hörs efter skolan, för nu ska jag fixa mig.
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious