Out of the doubt that fills my mind.

  2011-03-06 / 00:46:53 / Allmänt. /

tog inga bilder ikväll och jag är lika sur som er för att jag inte tänkte på det,
så snodde istället en snygg bild på Jonna från hennes facebook.. hoppas det var okej min vän!
jag spenderade som sagt kvällen med jonna, vi snackade mycket , gjorde tacos vilket var himla gott
sen kollade vi på film och Jonna somnade haha, så jag var tvungen att störa henne hela tiden så hon skulle vakna. tillslut ville hon vakna och sen var hon vaken hela kvällen, hade otroligt mysigt och kan ju bara säga hur otroligt glad jag är för att jag har fått lära känna den här fantastiska tjejen, hon är så otroligt underbar!
nu ska jag sätta på en film och hålla mig uppdaterad på facebook, sen blir det till att sova.
så vi hörs imorgon,pussssss


Jonna

Haha desamma gumman!

Vi får hitta på något någon dag igen. pussar<3

2011-03-06 @ 11:16:58
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious