det var för oss som solen gick upp, lyste som guld för kärlekens skull.

  2011-03-13 / 00:52:30 / Allmänt. /


min uppdatering idag har sugit jag vet..
men som ni vet drog jag på badet med nisse ida emanuel johnny och fredrik , så jävla roligt.
ägde ut Johnny på hinderbanan hårt ungefär tre-fyra gånger. så har mobbat han lite idag pga det.
när jag kom hem åt jag och la mig i soffan och såg klart på hockeymatchen mellan luleå-djurgården, kung luleå vann ju såklart. sedan vart det att tänka lite på läxan och sedan såg jag på hela melodifestivalen, jag tyckte faktiskt att erik eller danny skulle vinna, deras låtar fastnar i huvudet så tror att det blir bäst att erik vann ikväll.
och ett + i kanten på att han är riktigt fin också!
sedan gick jag ut med grabbarna igen vi gick runt i lugnvik och hade roligt, fast denna gång blev jag överraskad av att se lille albin som jag inte träffat på hur länge som helst! har nu iallafall lagt mig i sängen, höll på att frysa ihjäl där ute. ska strax stänga av datan och försöka sova har ju match imorgon, klockan ett i torvalla om nån vill se!
så jag lovar att uppdatera mera imorgon.
pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious