Cause it's a beautiful night, we're lookin for something dumb to do.

  2011-05-29 / 21:43:22 / Allmänt. /

alla bilder från igår är så jävla otroligt fula, så ni får faktiskt inte se en enda bild förutom denna. haha!
jag är en tönt men det får ni leva med, för jag tänker inte bli misshandlad imorgon på skolan endast för att ni ska få se lite shame pictures på mig och mina vänner.
hade en jätte bra kväll igår också, precis som i fredags. kollade på en jätte bra film "no string attached" , så himla bra. Nu sitter jag och lyssnar på musik, och är jätte trött. ska snart ner och sätta på en film och sedan sova. skönt. imorgon är det skola och jag tar med mig kameran men lovar inga bilder.
pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious