Det har gått fem år men mina känslor har inte förändrats.

  2011-05-10 / 21:43:06 / Allmänt. /
random bild, men hade ingen annan. nu har jag äntligen kommit hem ifrån träningnen som såg ut såhär
- springa 4.5 km.
-springa upp för arctura upp och ned två gånger.
-fys ute.
-streching.(STAVNING) haha, älskar att jag jämt skriver "(stavning)".
är lite små slut i bena nu även fast det inte var så jobbigt att springa dom där 4.5km,men nu ska jag snart hoppa i duschen och sedan titta lite på matten, kände inte att jag presterade bra på förra matte nationella så vill ha en bra känsla när jag går därifrån imorgon!
men jag lägger ut vad lite bilder på det jag köpte senare ikväll. om det vill publiceras vill säga.¨
pusssssssss


Amanda

Gaah Vad fin du är :D <3

2011-05-10 @ 22:21:19
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious