Hon känner inte igen mig, nej åren har nog slitit hårdare på mig.

  2011-05-23 / 22:40:08 / Allmänt. /
en vacker sommarbild från sommaren 2010, när ida hade kommit hem från espana. Jag blev lite överdrivet glad, minns att kvällen när hon kom hem slutade med att jag grät och fick äran att sova brevid den bästa vännen i världen, iloveu.
har som sagt inte haft någon tid alls till att blogga idag, har varit med ida efter skolan gjorde klart våran no fördjupning, tycker ni i nian ska passa er för min och idas är grym! haha. nu sitter jag bara och väntar på att ncis ska börja, och äter kanelriskakor och dricker en blåbärs yoghurt dryck.
peaceout.


ida

du ska veta att du är grym du med vännen!

klart att du skulle dela säng med mig ahhahahahhahaha

2011-05-24 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious