If you love me, let me go.

  2011-05-02 / 23:13:02 / Allmänt. /
nu när innebandyn håller på att sluta för säsongen känner jag hur jävla mycket jag älskar den här sporten! absolut det bästa som finns, vissa gillar fotboll, vissa gillar handboll , vissa gillar hockey men jag , jag GILLAR innebandy, och ni får kalla det fjollboll men det visar bara att ni inte vet vad innebandy är! det är livets lycka!
idag på träningen gav jag min tränare en tröja där det stod - en riktigt mjukis! haha , jag diggar min tränare han är som en liten bumbi björn!
just nu ligger jag och kollar på csi eller criminal minds på femman, tror det är c m men är inte säker.. ska snart sova, så vi hörs imorgon någon gång.
pusssssss


millan

precis, kalla det fjollboll men då har man fan inte spelat det! <33

2011-05-03 @ 16:58:36
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious