skrapat ihop lite bilder ifrån klassresan!

  2011-05-09 / 23:01:10 / Allmänt. /
min underbara helg med min underbara klass. hade helt sjuka nätter på tåget och väl inne på vandrar hemmet blev jag , frida och joel utlåsta från vårat rum. gick på liseberg och hade asroligt. såg ida skrika i balder och sen så grät jag mig igenom hela uppsvinget, fick ett par nya kompisar också ett par dudes på 9 och 11 år som peppade mig till att åka den, sedan väntade små pojkarna på mig efter när jag kom ut grinandes!
gick på staden nästa dag (kommer att lägga upp bilder på den jag köpt imorgon) shoppade och myste, när vi handlade innan vi skulle åka hem så fick jag mig ett snack med några turkar som pratade kass svenska blandat med göteborska, jag fattade inget. jag log bara och sa mm. precis som jag gör när jag inte förstår!
tåget hem var helt insane, åt och rökte några cigaretter som killarna köpt - sprang runt och red på idas rygg - flirtade med en kille vid stockholms tågstation som sen hoppade på tåget.. - hade ett grymt carola medely - blev blöta när det helt plötsligt blev ett litet vattenkrig - försökte få ett par i andra tåget att vinka till mig och ida - satt och hade girltalk slutade med att vi hamnade i en skrubb - när vi väl gick och la oss var det två i varje säng.. vi var alltså tolv stycken i våran. haha. har haft såna mysiga och helt fantastiska nätter och dagar med världens bästa klass. nu är jag så sjukt trött har sovit 8 timmar på 3 dagar(tack joel för att du rörde dig så mycket när vi skulle sova!) nu ska jag lägga mig, förstår om ni inte orkar läsa inlägget men det var några som ville veta vad vi gjorde i göteborg så enjoy. nu bäddar jag ner mig i sängen. pusssssss


ida

Jag har tagit alla bilderna, hahaha wehooo

2011-05-10 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious