swagga like us.

  2011-05-16 / 18:13:15 / bilder. /


såhär bra går det för mig när jag ska plugga, somnade direkt efter maten och har sovit fram till nu, mina föräldrar lämnade mig och Gabriel är på fotbollsträning så då passade jag på att hoppa in i ziperallen och sätta mig vid datorn en stund innan det blir back to work. Har ganska mycket den här veckan också, skönt att sista nationella provet är på onsdag sedan är alla dessa avklarade, då väntar bara betygen som sätts om två veckor. känns skönt.  Behöver bara jobba bra den här veckan och nästa, sedan är det slut. skönt men kommer bli jävligt jobbigt dom sista veckorna.. känns inte ens som jag vill ha ett sommarlov  jag vill stanna föralltid med världens bästa nior. men livet har sina vändningar.
hörs senare!


Amanda

SV: Tack sötnos <3333



Hihi vad fin du är :')<3333

2011-05-16 @ 22:46:09
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious